HPD Kozjak svake godine u rujnu organizira Opću planinarsku školu na kojoj sudjeluje oko 30 polaznika.

Planinarska škola se sastoji od teoretskog i praktičnog dijela, osam predavanja i osam izleta, odnosno vježbi. Pruža osnovna znanja za sigurno i ugodno planinarenje te je usklađena s preporukama o izvođenju općih planinarskih škola Komisije za obrazovanje HPS-a.

Upisnina za Planinarsku školu je 30 eura, a prilikom upisa obavezno je učlanjenje u planinarsko društvo (osim onih koji već jesu članovi nekog društva), što iznosi 10,5 eura za zaposlene, a za đake, studente, nezaposlene i penzionere 6,5 eura. Za učlanjenje je potrebna osobna iskaznica ili drugi valjani dokument. Za maloljetnike je potrebna suglasnost o pohađanju škole koju trebaju potpisati roditelji/staratelji.

Kao član Društva, postajete i član Hrvatskog planinarskog saveza (HPS), dobivate kolektivno osnovno osiguranje od povrede na izletima te popust od 50 posto za noćenja u planinarskim objektima u Hrvatskoj i Sloveniji.

Opća planinarska škola, završni izlet na Velebit

Za završni izlet škole odabrali smo Baške Oštarije i vrh Kiza. Standardno okupljanje, kava, nadopuna logistike i vesela kolona kreće prema Velebitu. Dolazimo u smještaj, ostavljamo kufere, uzimamo ruksake i […]

Opća planinarska škola na Mosoru

Okupljanje u 7 uz nezaobilaznu kavu…ovaj put na Ravne njive, dan je prekrasan, ekipa dobro raspoložena…. U 8 krećemo prema Sitno Gornjem i započinjemo uspon. Prva stanica Dom Umberto Girometta […]

Krenule prijave za Opću planinarsku školu 2023.

HPD Kozjak i ove godine organizira Opću planinarsku školu. Planirani početak je 13. rujna, predavanja će se održavati srijedom navečer, a izleti nedjeljom (u sklopu škole su planirana i tri […]

OPĆA PLANINARSKA ŠKOLA Velebit za kraj

Za kraj ove lipe školice, ruksake smo spakirali za Sjeverni Velebit. Osvojit smo morali naš vrh, Veliki Kozjak i opravdat naše ime. Veselim polaskom u Gospiću, otvorili smo boce koje […]

Opća planinarska škola u Rudelića špilji

Nedjelju smo proveli u Cetinskoj krajini. Kao uvod u upoznavanje sa speleološkim objektima, posjetili smo izvor Cetine Veliko vrilo (Glavaš), a zatim se uputili prema livadi pokraj ulaza u Rudelića […]

Opća planinarska škola na Paklenici

Polaznici Opće škole proveli su dva dana na području Paklenice, a evo kako je Josipa sažela dojmove.   Polako se našem veselom druženju unutar škole približava kraj, još samo dva […]

Opća planinarska škola na Svilaji

Uvijek predivna Svilaja je oduševila naše školarce, a kod nekih i probudila pjesnički duh. 🖋 Jelena Nakon ispijene kavice (neki pivice ), krenuli smo osvajati sljedeći vrh, ovaj put nam […]

Opća planinarska škola na Malačkoj

Četvrti izlet Opće škole odradili smo na Malačkoj uz vježbe penjanja, abseila i orijentacije. Okupili smo se na planinarskom domu i krenuli prema penjalištu. Po dolasku smo održali kratko predavanje […]

Društveni izlet na Srednji Velebit

Dvodnevni izlet na Velebit iskoristili smo za upoznavanje aktivnih članova društva i polaznika ovogodišnje planinarske škole. Ukupno 36 ljudi krenulo je iz K. Sućurca put Baških Oštarija odakle je planirana […]

OPĆA PLANINARSKA ŠKOLA 2022. Upoznavanje s matičnim brdom

Loše vrijeme ovaj vikend je omelo planirani izlet na Svilaju, ali i stvorilo odličnu priliku da se polaznici Opće planinarske škole nešto ranije upoznaju s matičnim brdom. Evo kako je […]